مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-13اجتماعي

اجرای طرح احسان دانش در سیستان و بلوچستان


با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیر کارگروه توسعه منابع انسانی و مالی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور، جلسه هم اندیشی کارگروه طرح احسان دانش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان و دبیر کارگروه توسعه منابع انسانی و مالی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور، جلسه هم اندیشی کارگروه طرح احسان دانش سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بروشکی امروز دوشنبه در این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه تلاش ها و اقدامات و اندیشه خیرخواهانه عوامل و دست اندرکاران قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در اجرایی شدن فرایند طرح احسان دانش اظهار داشت: این طرح با هدف توسعه عدالت آموزشی و توانمندسازی معلمان و دانش آموزان استان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: انتظار می رود گستره شمولیت این طرح با اولویت مناطق کمتر برخوردار و نیازمند به دریافت اینگونه آموزش ها باشد و سپس در دیگر مناطق، برنامه ریزی اجرای آن صورت پذیرد.

دبیر کارگروه توسعه منابع انسانی و مالی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر کشور نیز در این نشست با برشمردن اقدامات انجام گرفته از ابتدای طرح موضوع احسان دانش تاکنون، خاطرنشان کرد: تعامل، همکاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح احسان دانش در سیستان و بلوچستان

اجرای طرح احسان دانش در سیستان و بلوچستان