مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-15دانش

3 پژوهشگر دانشگاه گرگان در زمره پژوهشگران پراستناد برتر جهان


رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از حضور سه پژوهشگر این دانشگاه در زمره پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر جهان در سال 2023 خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از حضور سه پژوهشگر این دانشگاه در زمره پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر جهان در سال 2023 خبر داد.

دکتر شعبان شتایی صبح چهارشنبه 24 آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس آخرین اعلام مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، سه پژوهشگر دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند، اظهار کرد: مؤسسه ISC، آخرین فهرست پژوهشگران ایرانی در 22 حوزه موضوعی علوم را بر اساس پایگاه شاخص های اساسی علم (ESI) فهرست پژوهشگران پر استناد یک درصد جهان در سال 2023 را استخراج و پایش کرده است.

وی با بیان اینکه بر این اساس دکتر سید مهدی جعفری عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی مواد و طراحی صنایع غذایی، دکتر سید حسین حسینی فر عضو هیأت علمی گروه آموزشی تکثیر و پرورش آبزیان و دکتر الهام اسدپور از دانش آموختگان مقطع دکتری دانشگاه در زمره پژوهشگران پراستناد یک درصد برتر دنیا قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پژوهشگر دانشگاه گرگان در زمره پژوهشگران پراستناد برتر جهان

3 پژوهشگر دانشگاه گرگان در زمره پژوهشگران پراستناد برتر جهان