مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:312023-10-26پزشكي

جوانی جمعیت؛ مطالبه اعضای مجلس خبرگان رهبری از وزیر بهداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خبرگان رهبری صبح پنجشنبه 4 آبان در دبیرخانه این مجلس در قم با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل جلسه داد.

در جلسه این کمیسیون، موضوعات فرهنگی به ویژه مسأله عفاف و حجاب و رعایت موازین شرعی در بیمارستان ها، مراکز درمانی و دانشگاه های علوم پزشکی و نیز موضوع جوانی جمعیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست که علاوه بر وزیر بهداشت،  معاون دانشجویی و فرهنگی و نیز مدیر کل جمعیت این وزارتخانه هم حضور داشتند، عین اللهی دستاوردها و اقدامات وزارت بهداشت از زمان آغار بکار دولت سیزدهم را تشریح نمود.

شیراوژن معاون دانشجویی و فرهنگی وزیر بهداشت نیز گزارشی از برنامه های فرهنگی انجام شده و در دست اقدام معاونت فرهنگی در سطحوح مختلف مراکز تحت مدیریت وزارت بهداشت به ویژه دانشگاه ها ارائه داد.

جباری مدیرکل جوانی جمعیت وزارت بهداشت نیز از طرح های تشویقی و حمایتی این وزارتخانه در راستای فرزندآوری و افزایش جمعیت نکاتی را بیان داشت.

در پایان نیز اعضای کمیسیون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مجلس خبرگان رهبری با طرح دیدگاهها، دغدغه ها و مطالبات خود در حوزه مسائل فرهنگی و موضوع جمعیت و خانواده خواستار رفع برخی کاستی ها در این زمینه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی جمعیت؛ مطالبه اعضای مجلس خبرگان رهبری از وزیر بهداشت

جوانی جمعیت؛ مطالبه اعضای مجلس خبرگان رهبری از وزیر بهداشت