مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-10سياسي

زاکانی: رسانه ها نیاز شهروندان در شهر را برجسته کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه تهران با اشاره به اهمیت موضوع تهران و شبکه تهران گفت: - شهردار تهران گفت: رسانه در کوچه پس کوچه های شهر بگردد و آنچه نیاز شهروندان است؛ اما به غفلت مورد بی توجهی قرار گرفته است را برجسته کند و در کنار بیان هنرمندانه خدمات، مردم را تشویق به مشارکت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه تهران با اشاره به اهمیت موضوع تهران و شبکه تهران گفت: سعید اشناب (مدیر سابق شبکه تهران) خدمات شایانی ارائه و افتخاراتی در طول خدمتش در شبکه تهران خلق کرد.

محمدباقر اعلمی (مدیر جدید شبکه تهران) هم با افتخار این مسیر را دنبال خواهد کرد و برای هر دو آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: تهران به تعبیر رهبر حکیم انقلاب خود یک کشور است و آثار اقدامات انجام شده علاوه بر نقاط مختلف کشور، ورای مرز های جغرافیایی نیز رخ نمایی می کند.

شهردار تهران، تهران را قلب سیاسی نظام اسلامی با قدمت 237 سال پایتختی ایران دانست و ضمن تأکید بر ضرورت تبدیل آن به الگویی برای نیل به اهداف تمدنی اسلام که نمایانگر معنویت، عدالت، آزادی، استقلال، پیشرفت و پرچم داری علم و دانش است، گفت: در این صورت است که نمی توانند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: رسانه ها نیاز شهروندان در شهر را برجسته کنند

زاکانی: رسانه ها نیاز شهروندان در شهر را برجسته کنند