مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-09فرهنگي

اجرای کنسرت نمایش ترانه های ماندگار؛ مرا ببوس، یار دبستانی، ای ایران


گلاره عباسی و پولاد کیمیایی از ترانه های ماندگار می گویند - اجرای کنسرت نمایش ترانه های ماندگار؛ مرا ببوس، یار دبستانی، ای ایران گلاره عباسی و پولاد کیمیایی از ترانه های ماندگار می گویند گلاره عباسی و پولاد کیمیایی از ترانه های ماندگار می گویند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایرنا، در بازنمایش قصه ترانه های ماندگار ترکیبی از بازیگران سینما و تئاتر حضور دارند که از این میان پولاد کیمیایی برای نخستین بار روی صحنه تئاتر می رود.

گلاره عباسی، پولاد کیمیایی، نورا هاشمی و سام قریبیان از جمله بازیگران بازنمایش قصه ترانه های ماندگار هستند.

پیش فروش بلیت بازنمایش قصه ترانه های ماندگار از روز چهارشنبه- دهم آبان آغاز شده و تالار وحدت از یکشنبه چهاردهم آبان ساعت 21:30 میزبان این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سیدجلال الدین دری و تهیه کنندگی آزیتا موگویی خواهد بود.

کنسرت نمایش قصه ترانه های ماندگار پس از اجراهای موفق در کاخ سعدآباد و استقبال کم نظیر تماشاگران با عنوان جدید بازنمایش قصه ترانه های ماندگار آبان و آذرماه امسال در تالار وحدت روی صحنه می رود.

این نمایش درباره پنج ترانه ماندگار تاریخ موسیقی ایران همچون مرا ببوس ، طاقتم ده ، زندگی ، یار دبستانی ، ای ایران است که در هر بخش، داستانی درباره هر یک از این ترانه ها به اجرا درمی آید و سپس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کنسرت نمایش ترانه های ماندگار؛ مرا ببوس، یار دبستانی، ای ایران

اجرای کنسرت نمایش ترانه های ماندگار؛ مرا ببوس، یار دبستانی، ای ایران