مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:552023-10-29بين الملل

حزب الله لبنان: نظامیان دشمن را هدف قرار دادیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت پس از رصد دقیق نظامیان رژیم صهیونیستی در موضع المالکیه و مناطق پیرامونی آن، - در ادامه درگیری های مرزی میان لبنان و اراضی اشغالی، حزب الله لبنان اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در موضع المالکیه هدف قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت پس از رصد دقیق نظامیان رژیم صهیونیستی در موضع المالکیه و مناطق پیرامونی آن، فورا آنان را هدف قرار دادند و از آسیب دیدن دشمن اطمینان دارند.

همچنین حزب الله اعلام کرد که رزمندگان مقاومت موضع صهیونیستی سماقه در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داده اند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که حزب الله یک برجک مخابراتی را در موضع صهیونیستی ریشا در برابر بخش غربی مرز های جنوبی لبنان هدف قرار داده است.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره گزارش داد که در پی پرتاب مجدد موشک به سوی الجلیل از سمت لبنان، آژیر های هشدار در شهرک صهیونیستی کریات شمونه در شمال اراضی اشغالی به صدا در آمده است.

رسانه های عبری زبان از سقوط دو موشک به شهرک صهیونیستی کریات شمونه و وقوع حریق در یکی از ساختمان های صهیونیستی خبر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: نظامیان دشمن را هدف قرار دادیم

حزب الله لبنان: نظامیان دشمن را هدف قرار دادیم