مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-15حوادث

تخریب پاتوق های معتادان متجاهر و برخورد با صاحبان املاک رهاشده


فرمانده انتظامی استان سمنان بر ضرورت تخریب پاتوق های معتادان متجاهر و برخورد با صاحبان املاک مخروبه رهاشده با هدف پاکسازی محلات آلوده تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان بر ضرورت تخریب پاتوق های معتادان متجاهر و برخورد با صاحبان املاک مخروبه رهاشده با هدف پاکسازی محلات آلوده تاکید کرد.

سردار جلیل موقوفه یی،شامگاه 23 آبان در دیدار مسوولان با مردم شهر سمنان در امام زاده یحیی اظهار کرد: رضایت مردمی مهم ترین منبع مشروعیت عملکردهای انتظامی است.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی محیط های شهری، امنیت شهری است که از ابزارهای مهم تحقق آن پیشگیری از جرم به شمار می رود؛ مدیریت شهری به عنوان دستگاه اصلی هدایت کننده توسعه شهر می تواند در پیشگیری از جرایم و افزایش امنیت نقش مؤثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در اجرای مهمترین وظیفه فرماندهی انتظامی یعنی برقراری نظم و امنیت دارای فوایدی از جمله تبدیل فرهنگ آمریت پلیس به فرهنگ مشارکتی و مدیریتی است، افزود: رضایت مردمی به عنوان مهمترین منبع مشروعیت بخش عملکردهای انتظامی و افزایش اقتدار پلیس، ارتقای احساس امنیت در آحاد جامعه است، امنیتی که خود مردم در حفظ آن نقش دارند و با استفاده از توان گسترده جامعه در برقراری نظم و امنیت به دست می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب پاتوق های معتادان متجاهر و برخورد با صاحبان املاک رهاشده

تخریب پاتوق های معتادان متجاهر و برخورد با صاحبان املاک رهاشده