مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:362023-10-28اجتماعي

کرمانشاه 55 خانه محیط زیست دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه گفت: 55 خانه محیط زیست در استان داریم که بزرگ ترین خانه محیط زیست در دانشگاه رازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، احد جلیلیان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: محیط زیست به عنوان حقوق عامه و یکی از مسائل زیست اصلی همه زیستمندان است، لذا مورد توجه و اهمیت است.

وی با اشاره به غنی بودن حیات وحش استان،  ادامه داد: 48 گونه پستاندار، 176 گونه پرنده، 34 گونه دوزیست و خزنده، 33 گونه انواع ماهیان در استان شناسایی شده که خیلی ها مانند مانند آهوی ایرانی در پناهگاه قراویز منحصرفرد استان هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: 10 منطقه در استان تحت مدیریت داریم که به دلیل داشتن گونه های گیاهی و جانوری،حیات وحش استان بسیار غنی است.

وی به قابلیت های زیستی و منظر زیست بومی تالاب هشیلان اشاره ای داشت و افزود: از زمان آغاز این طرح 10 سال می گذرد، که امسال اعتباراتی از سوی سازمان و استان داشتیم در حال حاضر پیمانکار پای کار است و در صورت تامین و تخصیص اعتبار این سایت پرنده نگری به بهره برداری خواهد رسید.

جلیلیان خاطرنشان کرد: سایت پرنده نگاری تالاب هشیلان مکان مناسبی برای کارهای آموزشی، مطالعاتی، پژوهشی و همچنین گردشگری است و که می توان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه 55 خانه محیط زیست دارد

کرمانشاه 55 خانه محیط زیست دارد