مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:552023-10-25اقتصادي

ساخت 2000 واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در عنبرآباد


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری عنبرآباد از ساخت 2000 واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در این شهرستان خبر داد.

-  امید سمندری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان عنبرآباد، با تاکید بر اهمیت تبیین خدمات نظام برای مردم اظهار کرد: مسکن از ضرورت های زندگی امروز مردم به ویژه جوانان است و در دولت سیزدهم با اولویت دنبال می شود.

 معاون فرماندار عنبرآباد با بیان این موضوع که سیاست گذاری دولت در کنترل قیمت زمین و مسکن، بازار مسکن را وارد موج دوم رکود کرده است، گفت: علاوه بر قیمت گذاری هزینه های تمام شده، بخشی از هزینه های مسکن توسط دولت در قالب طرح ملی مسکن تامین می شود که چشم انداز آتی حداقل مسکن برای اقشار محروم جامعه امیدوارکننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان عنبرآباد 1500 قطعه واحد مسکونی با انتخاب مشاور طراحی و تفکیک انجام شده است، ابراز امیدواری کرد که با تسریع در امر آماده سازی اراضی در راه وشهرسازی جنوب واحد های مسکونی در اسرع وقت به مردم واگذار شود.

 سمندری با بیان برنامه های فرمانداری عنبرآباد در اتمام پروژه های مسکن در این شهرستان خاطرنشان کرد: فرمانداری عنبرآباد آمادگی لازم جهت اجرای پروژه آب، برق و مخابرات در اراضی مد نظر را دارد چرا که به دنبال این هستیم در راستای برنامه ریزی های اقتصادی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2000 واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در عنبرآباد

ساخت 2000 واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در عنبرآباد