مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-18بين الملل

تمام کشتار مردم غزه به حساب آمریکایی ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع راهپیمایان قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: - و فرمانده سنتکام آمریکا در سرزمین های اشغالی فرمان کشتار صادر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع راهپیمایان قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی شکست را در سال های اخیر پذیرفته و دور خود دیوار بتنی کشیده بود، اما مردم فلسطین خواستار تحقق آزادی سرزمین های مادری خود و بیت المقدس هستند.

وی بیان داشت: امام راحل این وعده را دادند که اسراییل از صفحه روزگار محو می شود و این تکلیف فرزندان امام در سراسر عالم بوده که این امر را محقق کنند.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از بمباران هوایی غزه و کشتن زنان و کودکان راه به جایی نخواهند برد بیان داشت: صهیونیست ها ادعا داشتند اگر روزی همه کشور های عربی با هم متحد بشوند، قادر نخواهند بود شکست نظامی را به آنان تحمیل کنند.

سخنگوی سپاه گفت: شاگردان الهام گرفته از مکتب امام راحل در جنگ 33 روزه لبنان اولین شکست نظامی را بر اسراییل تحمیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام کشتار مردم غزه به حساب آمریکایی ها است

تمام کشتار مردم غزه به حساب آمریکایی ها است