مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-11سياسي

عمر مطلوب ساختمان های کشور بین 20 تا 25 سال است


رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر اینکه عمر مطلوب ساختمان های کشور بین 20 تا 25 سال است، - ایسنا/اصفهان رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر اینکه عمر مطلوب ساختمان های کشور بین 20 تا 25 سال است، گفت: تمامی معضلات مصرف انرژی در ساختمان سبز رفع می شود، ساخت مسکن سبز هم برای خریدار و هم سازنده ارزشمند است.

احمدرضا طاهری اصل امروز (شنبه 20 آبان 1402) در نشست با اصحاب رسانه، درخصوص ساختمان های پایدار اظهار کرد: پیگیری جهت احداث ساختمان های پایدار و سبز در شهرهایی همچون اصفهان به دلایل متعددی باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

ساختمان های سبز به دلایل مهمی همچون بهبود وضعیت زیست محیطی و برخورداری از ماهیت اقتصادی، جنبه های سیاسی و اجتماعی حائز اهمیت هستند.

وی با اشاره بر اینکه بررسی های آلودگی جهانی و منابع و ذخایر نشان می دهد که ساختمان ها 24 درصد بر کیفیت هوا تأثیر دارند، افزود: ساختمان ها بین 40 تا 50 درصد گاز گلخانه ای تولید می کنند، حدود 40 درصد آب قابل بازیافت، 20 درصد پسماندهای قابل دفن و 50 درصد آلاینده های هوا (cfcs) در ساختمان ها تولید می شود و از این رو می طلبد که نگاه ویژه ای به بخش ساختمان ها و پایداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر مطلوب ساختمان های کشور بین 20 تا 25 سال است

عمر مطلوب ساختمان های کشور بین 20 تا 25 سال است