مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-08اقتصادي

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی کیش


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: بخش خصوصی استان در جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی کیش شرکت کرده است.

- عبدالله قبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از حضور اتاق بازرگانی یاسوج در رویداد کیش اینوکس 2023 خبر داد و گفت: دهمین رویداد کیش اینوکس با حضور 300 شرکت از بخش دولتی و خصوصی و برگزاری 36 نشست تخصصی با محوریت معرفی فرصت های سرمایه گذاری، توسعه سرمایه گذاری، بستر سازی تامین مالی، تنظیم گری و نظارت هوشمند در کیش برگزار شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان در این نمایشگاه که از 15 تا 18 آبان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش و مرکز همایش های بین المللی کیش در حال برگزاری است، حضور دارد.

وی با بیان اینکه از هر فرصتی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد استفاده خواهیم کرد، گفت: دیدار و رایزنی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی، حضور در نشست های تخصصی این رویداد، نشست و رایزنی با هیئت های کشورهای مختلف از برنامه های بخش خصوصی استان در این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی کیش

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی کیش