مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-18ورزشي

واکنش داورزنی به پایان دوره 4 ساله ریاستش در والیبال


محمدرضا داورزنی با اشاره به پایان دوره چهار ساله مدیریت خود در فدراسیون والیبال گفت: تا برگزاری مجمع وظایفی که به عهده فدراسیون بوده، انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره چهار ساله ریاست محمدرضا داورزنی 29 آبان به پایان می رسد.

با توجه به نهایی نشدن پروسه انتخابات احراز پست ریاست این فدراسیون و برنامه های پیشروی در انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال و همچنین برگزاری انتخابات کنفدراسیون والیبال آسیا، نشست هیات رییسه فدراسیون والیبال در خصوص بررسی وضعیت سرپرست فدراسیون والیبال عصر شنبه، 27 آبان با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر محمدرضاداورزنی رییس فدراسیون والیبال، وحید مرادی (نایب رییس فدراسیون)، فریبا محمدیان (نایب رییس بانوان)، محسن ترابی (سرپرست دبیری)، میلاد تقوی (مشاور امور اجرایی)، مهدی اسلامی (خزانه دار)، مهرداد هاشمی، ناصر میرفخرایی، مصطفی کارخانه، امیرحسین منظمی، حمیدرضا شرافت و فاطمه رشیدی هم حضور داشتند.

کارهای برگزاری مجمع را انجام داده ایم این نشست در دو قسمت برگزار شد که محمدرضا داورزنی در قسمت نخست، گزارشی از عملکرد یک ساله فدراسیون ارائه کرد و گفت: 29 آبان پایان دوره چهار ساله ریاست من است و براساس قوانین روند برگزاری مجمع انتخاباتی و یا انتخاب سرپرست مشخص گردیده و منتظر نظر وزارت ورزش و جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش داورزنی به پایان دوره 4 ساله ریاستش در والیبال

واکنش داورزنی به پایان دوره 4 ساله ریاستش در والیبال