مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-26سياسي

نماینده مردم بویراحمد در مجلس: همچنان مخالف سد خرسان هستم


نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، با بیان اینکه بنده وکیل مردم در مجلس هستم نه وکیل دولت و شخص و گروه خاصی، افزود: در ارتباط با سد خرسان در مدت حضور مجلس بارها فریاد زدم و مخالفت کردم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحبرگزاری فارس از یاسوج مهدی روشنفکر در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر مهم ترین پروژه های شروع به کار خود در مجلس، به شروع بکار میدان گازی مختار در شهرستان بویراحمد اشاره و اظهار کرد: این میدان در صورت راه اندازی زمینه اشتغال قریب به هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

وی به پیشرفت 50 درصدی سد تنگ سرخ در شهرستان بویراحمد اشاره کرد: سد تنگ سرخ بعد از گذشت سال ها و بلاتکلیفی مردم منطقه در ارتباط با املاک خود تلاش برای رفع این موضوع انجام شد و این سد به اذعان وزیر نیرو بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از پروژه های مهم گازرسانی به منطقه زیلایی بود که بیش از 4500 خانوار در این منطقه و 600 خانوار در شهرستان لردگان را از نعمت گاز بهره مند خواهد کرد.

وی به پیگیری گازرسانی به سیلاب و کلوار پرداخت و تصریح کرد: مجوز گاز سیلاب و کلوار با سرانه سه برابری در گازرسانی به خانوار با توجه به شرایط جغرافیایی اخذ شده و حوزه سردسیری مورزرد زیلایی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم بویراحمد در مجلس: همچنان مخالف سد خرسان هستم

نماینده مردم بویراحمد در مجلس: همچنان مخالف سد خرسان هستم