مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-07اقتصادي

جزییات معافیت ها و افزایش حقوق سربازان


افزایش حقوق ها در سال 1401 حداقل حقوق را به 3 میلیون رساند و امسال نیز ارتقای حقوق با توجه به محل خدمت، بومی یا غیر بومی، تاهل یا تجرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا حقوق سربازان را براساس محل خدمت، بومی یا غیربومی، تاهل یا تجرد، فرزند و مدرک تحصیلی از 3 میلیون تا سقف 9 میلیون تومان اعلام کرد.

حسین زاهدی در یک برنامه رادیویی افزود: طبق قانون باید حداقل 60 درصد حداقل حقوق و حداکثر 90 درصد حداقل حقوق کادر رسمی به سربازان داده شود.

افزایش حقوق ها در سال 1401 حداقل حقوق را به 3 میلیون رساند و امسال نیز ارتقای حقوق با توجه به محل خدمت، بومی یا غیر بومی، تاهل یا تجرد، فرزند و مدرک تحصیلی صورت گرفت که حداقل آن 3 و حداکثر آن 9 میلیون است.

وی با بیان اینکه براساس محل و یگان خدمت، ساعات کار سربازان متفاوت است افزود: سربازان متاهل از بدو ورود در جا هایی تحت آموزش قرار می گیرند که در نزدیک محل سکونتی خودشان یا همسرشان باشد و در غیر این صورت امکان انتقالی وجود دارد.

وی همچنین با اشاره به کاهش زمان خدمت به ازای هر فرزند خاطرنشان کرد: برای سربازان و افراد تحت تکفل آنها، بیمه در نظر گرفته شده است.

انواع معافیت های سربازیمعاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی در خصوص انواع معافیت ها نیز گفت: معافیت های پزشکی، کفالت، موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات معافیت ها و افزایش حقوق سربازان

جزییات معافیت ها و افزایش حقوق سربازان