مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-08فرهنگي

موضوع غزه یک مسئله مهم برای دستگاه های فرهنگی است


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، 2 نهاد سازمان فرهنگی و ارشاد اسلامی را مکمل یکدیگر دانست و گفت: وضعیت غزه یک مسئله مهم برای دستگاه های فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در دیدار ایمان درخشی رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه؛ 2 نهاد سازمان فرهنگی و ارشاد اسلامی را مکمل یکدیگر دانست.

وی با بیان اینکه نگاه این 2 نهاد به یکدیگر باید یک نگاه همکاری و یک دست باشد، گفت: وضعیت غزه یک مسئله مهم برای دستگاه های فرهنگی است؛ برگزاری رویداد ملی نقاشی خیابانی هنر راویان غزه با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری؛ استارت همکاری بود که ان شاءالله تداوم خواهد داشت.

درخشی رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه در ادامه این نشست با بیان اینکه دیوار جدایی بین ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی نیست، اظهار کرد: رویدادهای مشترکی بین این دو نهاد وجود دارد چراکه پرچم دار فرهنگ هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کار تیمی همواره نتیجه بخش بوده است، افزود: در مقابل هرگونه مشکل فرهنگی که در این شهر وجود دارد باید پاسخگو باشیم.

رییس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه اعتماد به جوانان یکی از الزامات مباحث فرهنگی است تصریح کرد: در سازمان فرهنگی به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع غزه یک مسئله مهم برای دستگاه های فرهنگی است

موضوع غزه یک مسئله مهم برای دستگاه های فرهنگی است