مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:222023-11-13پزشكي

اجرای «نذر خدمت» توسط هلال احمر قزوین در مناطق محروم


مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین از اجرای ششمین طرح ملی «نذر خدمت» با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق محروم و کم برخودار استان، - ایسنا/قزوین مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین از اجرای ششمین طرح ملی نذر خدمت با استفاده از ظرفیت خیرین، داوطلبان و پزشکان در مناطق محروم و کم برخودار استان، خبر داد.

حسین خویینی اظهار کرد: در سال جاری اجرای طرح ملی نذر خدمت 6 با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان قزوین برای ششمین سال متوالی با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در 18 روستای محروم دهستان دستجرد سفلی از توابع بخش رودبار الموت غربی شهرستان قزوین در استان، به اجرا گذاشته می شود.

وی افزود: اجرای طرح ملی نذر خدمت 6 با رویکردهای خدمات سلامت محور، معیشتی، آموزش و توانمندسازی در استان قزوین و در روستاهای کاکوهستان، گشنه رود و دستجرد و خسرود اجرا خواهد شد که در نخستین گام کاروان جمعیت هلال احمر جهت اجرای این طرح در روستای کاکوهستان در روز دوشنبه 22 آبان ماه اقدام به ارائه خدمات کرد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، خویینی با بیان اینکه در بخش توانمندسازی و آموزش با استفاده از ظرفیت داوطلبان متخصص دوره های بهداشت، کمک های اولیه و مخاطرات برگزار شده است، گفت: در بخش خدمات سلامت محور ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای «نذر خدمت» توسط هلال احمر قزوین در مناطق محروم

اجرای «نذر خدمت» توسط هلال احمر قزوین در مناطق محروم