مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-17سياسي

امام جمعه پارس آباد: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است


 بسیج در واقع بازوی توانمند کشور است و هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارس آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی (ره)  برگزار شد ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و تبریک هفته کتابخوانی، بسیج، ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: بسیج در واقع بازوی توانمند کشور است  و هفته بسیج فرصتی است بری تجدید میثاق با آرمان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کمبود کادر پرستای در بیمارستان های شهرستان پارس آباد یکی از مهم ترین مشکلات این شهرستان در بخش درمان است و از مسوولان نسبت به این موضوع توجه داشته باشند و پرستاران باید از پرستاری حضرت زینب (س) الگو برداری کنند و حضرت زینب را الگو کار خودشون بدانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد به بحث رعایت تقوا در خانواده پرداخت و گفت: یکی از علل طلاق در جامعه عدم مهروزی زوجین به یکدیگر است که مهروزی  یک هنر بوده که نیازمند به آموزش تکنیک  آن است و زوجین مهارت های محبت را یاد بگیرند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تبریک هفته کتاب و کتاب خوانی از نماز گزاران خواست با کتاب انس بگیرند و مطالعات خود را بالا ببرند که کتاب تنها دوست و رفیق یک انسان است که با مطالعه آن اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پارس آباد: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است

امام جمعه پارس آباد: هفته بسیج فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب است