مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-16سياسي

واحدهای اقامتی غیرمجاز ساوجبلاغ و چهارباغ فراخوانده شدند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: اطلاع رسانی و فراخوان میدانی در سطح شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ از طریق بیلبورد هایی اطلاع رسانی به مالکان باغ ویلاها برای دریافت مجوز قانونی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام علی محمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، روز پنج شنبه 25 آبان 1402، در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: استان البرز استانی برخوردار در زمینه گردشگری است و در روزهای تعطیل گردشگران زیادی به این استان می آیند، این در حالی است که نیاز است زیرساخت های اقامتی استان تقویت شوند.

  معاون گردشگری البرز افزود: اکنون تعداد زیادی از گردشگران از باغ ویلاها و خانه های استیجاری فاقد مجوز گردشگری که امنیت گردشگران را تأمین نمی کنند، استفاده می کنند.

به گفته علی محمدی از آنجایی که در سراسر دنیا امنیت اولویت اول گردشگران است، بنابراین دستگاه اجرایی بر اساس آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی، نرخ گذاری و نظارت بر تأسیسات گردشگری ملکلف است نسبت به ساماندهی واحدهایی که به ارائه خدمات اقامتی می پردازند، اقدام کند.

  وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته با بررسی های صورت گرفته، زیرساخت های اقامتی مناسبی در مناطق ییلاقی استان شامل روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای اقامتی غیرمجاز ساوجبلاغ و چهارباغ فراخوانده شدند

واحدهای اقامتی غیرمجاز ساوجبلاغ و چهارباغ فراخوانده شدند