مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 00:202023-11-13حوادث

متهم به خاطر یک دختر و پول پسرم را کشت


در آرزوی اولین ازدواج!/ دستگیری سازنده کلیپ های غیراخلاقی در باشگاه ورزشی/ قتل زن روستایی در سایه اختلاف خانوادگی/ سرقت های سریالی با دستمال آغشته به مواد بیهوشی/ قتل مقابل حشمان نگهبان پارک/ شگرد عجیب یک دزد، - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (دوشنبه بیست و دوم آبان ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  در آرزوی اولین ازدواج! نمی دانم چرا هیچ وقت قدر مهربانی ها و از خودگذشتگی های همسر اولم را ندانستم و به خاطر غرور های دروغین تا حدی پیش رفتم که به ناچار از من طلاق گرفت.

بیشتر بخوانید دستگیری سازنده کلیپ های غیراخلاقی در باشگاه ورزشی مرد جوانی که با ساخت کلیپ های غیراخلاقی در یک باشگاه ورزشی و انتشار در اینستاگرام قصد داشت مدیر باشگاه را بدنام کند از سوی پلیس فتای سمنان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید قتل زن روستایی در سایه اختلاف خانوادگی عامل قتل زن میان سال روستایی در زرند کرمان بازداشت شد.

بیشتر بخوانید سرقت های سریالی با دستمال آغشته به مواد بیهوشی پنج مرد تبهکار هنگامی که برای سرقت وارد خانه ای می شدند، صاحبخانه را بیهوش و نقشه سرقت شان را اجرا می کردند.

بیشتر بخوانید قتل مقابل حشمان نگهبان پارک دو پسر جوان که در یک درگیری نقاش ساختمانی را با ضربه های چاقو در پارک به قتل رسانده اند تحت تعقیب ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم به خاطر یک دختر و پول پسرم را کشت

متهم به خاطر یک دختر و پول پسرم را کشت