مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:562023-10-25اقتصادي

بوشهری ها داروخانه به داروخانه به دنبال شیر خشک می گردند


خبرگزاری فارس - بوشهر، سارا طاهری: افتضاح! ؛ این کلمه ای است که با پرسیدن وضعیت شیر از مسؤولان و فروشندگان داروخانه ها در بوشهر شنیده می شود و مردمی که داروخانه به داروخانه برای یک قوطی شیر می دوند و همچنان دستشان خالیست.

از آنجا که خبرها و وعده های زیادی در مورد توزیع شیر خشک در سطح داروخانه های شهر بوشهر شنیده می شد ابتدا سری به داروخانه های سطح شهر زدیم؛ از داروخانه های شبانه روزی گرفته تا سایر داروخانه ها، همچنان با قفسه های خالی و نیمه خالی از شیرهای مورد نیاز مواجه هستیم.

 یکی از فروشندگان داروخانه می گوید: شیر خشک نان یک سال به بالا نیست و وقتی هم که می آید 12 دانه که آن هم نیم ساعته فروش می رود، ببلاک 2 و 3 نیامده، گیگوز 2 اصلاً گیر نمی آید.

قفسه های خالی از شیر خشک داروخانه دیگری با کلمه ببلاک که هیچ شروع می کند و می گوید: شیر گیگوز و آپتامیل یک سال به بالا اصلاً نداریم و توزیع نشده، مسئول داروخانه بعدی می گوید: فقط نان یک و دو داشتیم که آن هم آخرین بار دو هفته پیش توزیع شده و اکنون ببلاک ، گیگوز ، آپتامیل و حتی شیرهای خاص مانند ar و کامفورت (شیرهای رژیمی مناسب با وضعیت معده اطفال) نداریم.

هنگام پرس و جو در داروخانه، مادری مراجعه می کند و از آنجا که مطمئن بود شیری پیدا نمی کند فقط سرش را داخل داروخانه کرده می پرسد: شیر یک سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهری ها داروخانه به داروخانه به دنبال شیر خشک می گردند

بوشهری ها داروخانه به داروخانه به دنبال شیر خشک می گردند