مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-01اقتصادي

صادرات بیش از 4 میلیون دلار کالا از گمرک کهگیلویه و بویراحمد طی هفت ماهه امسال


مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد از صادرات 4 میلیون دلار کالا از گمرک این استان طی هفت ماهه امسال خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد از صادرات 4 میلیون دلار کالا از گمرک این استان طی هفت ماهه امسال خبر داد.

عبدالکریم بیاتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، چهار میلیون و 619 هزار دلار کالا از این استان به سایر کشورها کالا صادر شده است.

وی عمده محصولات صادراتی به کشورها را کلینکر سیمان عنوان و اظهارکرد: در مجموع 153 هزار و 328 تن کالای صادراتی از کمرگ این استان صادر شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی افزایش 20772 درصد و از نظر ارزش دلاری افزایش 376 درصدی داشته است.

مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کالاهای صادراتی استان طی مدت مشابه سال قبل 735 تن به ارزش 969 هزار و 864 دلار بوده است.

بیاتی تصریح کرد: کشورهای عراق، آفریقای جنوبی، کویت، آذربایجان، آلمان، عراق، امارات، سوییس و افغانستان مقصد محصولات صادراتی این ستان بوده اند.

وی در خصوص علت افزایش صادرات استان طی امسال ادامه داد: صادرات کلینکر سیمان و موکت که تا قبل از این به نام استان های دیگر صادر می شدند، علت افزایش صادرات استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از 4 میلیون دلار کالا از گمرک کهگیلویه و بویراحمد طی هفت ماهه امسال

صادرات بیش از 4 میلیون دلار کالا از گمرک کهگیلویه و بویراحمد طی هفت ماهه امسال