مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-23سياسي

درخواست تشکل های دانشجوی ملایر برای تسریع رسیدگی به پرونده شهادت «علی نظری»


تعدادی از تشکل های دانشجویی انقلابی دانشگاه های ملایر بیانیه ای صادر کرده و از دادگستری استان همدان درخواست رسیدگی سریع به پرونده شهادت «علی نظری»، - درخواست تشکل های دانشجوی ملایر برای تسریع رسیدگی به پرونده شهادت علی نظری ایسنا/همدان تعدادی از تشکل های دانشجویی انقلابی دانشگاه های ملایر بیانیه ای صادر کرده و از دادگستری استان همدان درخواست رسیدگی سریع به پرونده شهادت علی نظری ، شهید مدافع امنیت شهرستان در اغتشاشات سال 1401 را دارند.

در متن این بیانیه تعدادی از دانشجویان تشکل های دانشجویی دانشگاه های شهرستان ملایر اعلام کردند که با گذشت حدود یک سال از شهادت علی نظری که در اغتشاشات سال 1401 شهید شد، هنوز پرونده وی مورد رسیدگی قرار نگرفته و خواستار ورود سریع مدعی العموم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این دانشجویان نسبت به برخی شنیده ها در زمینه احتمال تغییر عنوان پرونده از شهادت در اغتشاشات به قتل عمد ابرازنگرانی کرده و گفتند که شهادت این شهید عزیز دقیقاً در روز چهلم اغتشاشات و در ساعت 19 (اوج شلوغی ها و دستگیری ها و فراخوان ضدانقلاب) به واسطه کشیده شدن اغتشاشات از دانشگاه ملایر به مرکز شهر رقم خورده است.

این دانشجویان همچنین تصریح کردند که حدود 15 نفر با سوابق متعدد شرارت با اعلان قبلی قصد اغتشاش و حرکت با شمشیر و سلاح و تیراند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تشکل های دانشجوی ملایر برای تسریع رسیدگی به پرونده شهادت «علی نظری»

درخواست تشکل های دانشجوی ملایر برای تسریع رسیدگی به پرونده شهادت «علی نظری»