مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-04اقتصادي

رشد 7 برابری ارزش پرونده های قاچاق کالا در یزد


معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از رشد هفت برابری ارزش پرونده های تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از رشد هفت برابری ارزش پرونده های تشکیل شده در زمینه قاچاق کالا طی هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

رضا زاهدی ضمن اعلام این خبر، افزود: طی هفت ماهه سال 1402 تعداد دو هزار و 274 مورد بازرسی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان انجام و در این زمینه 74 فقره پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی گفت: ارزش ریالی پرونده های متشکله 28 میلیارد و 268 میلیون و 30 هزار ریال بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل 7 برابر افزایش داشته است.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان ادامه داد: بیشتر بازرسی های انجام شده در قالب گشت مشترک با حضور نمایندگان ناجا، دخانیات، اصناف، معاونت غذا و دارو و اماکن نیروی انتظامی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صمت یزد، زاهدی در پایان گفت: بازرسان سازمان در جهت کنترل و نظارت برکالا و خدمات، آمادگی لازم در زمینه پاسخگویی سریع تر و رسیدگی ویژه به گزارشات مردم که از طریق سامانه های الکترونیکی سازمان دریافت می شود را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 برابری ارزش پرونده های قاچاق کالا در یزد

رشد 7 برابری ارزش پرونده های قاچاق کالا در یزد