مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:502023-10-25اقتصادي

ماهیانه 70 هزار مترمربع از کوچه های خاکی شهر کرمان آسفالت می شوند


معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان گفت: در کنار پروژه های در سطح معابر اصلی، ماهیانه به طور متوسط 70 هزار مترمربع از کوچه های خاکی شهر کرمان را آسفالت و زیرسازی می کنیم تا با کمترین مشکلات وارد فصل بارندگی ها شویم.

- محمدرضا یحی زاده، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: برای به حداقل رساندن کوچه های خاکی شهر در نیمه دوم سال 500 هزار مترمربع از معابر خاکی شهر کرمان را زیرسازی و آسفالت خواهیم کرد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهردار کرمان افزود: طبق مصوبه شهرداری و شورای شهر در سال جاری 200 میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: در راستای کاهش مشکلات شهروندان، معابر خاکی سطح شهر کرمان را درجه بندی کرده ایم و به ترتیب مناطق 2، 3، 4، 1 و 5 در اولویت هستند.

 وی اظهار کرد: شهرداری در نیمه اول امسال 500 هزار مترمربع از معابر و کوچه های کرمان را زیرسازی و آسفالت کرده و طبق پیش بینی ها همین مقدار آسفالت و زیرسازی را در باقی مانده سال خواهیم داشت تا عدد میزان آسفالت و زیرسازی به 1 میلیون مترمربع برسد.

 وی یادآور شد: آسفالت و زیرسازی معابر زمان بر است، همچنین کرمان داری 2 میلیون مترمربع معابر خاکی است که امیدوارم این عدد تا پایان سال به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیانه 70 هزار مترمربع از کوچه های خاکی شهر کرمان آسفالت می شوند

ماهیانه 70 هزار مترمربع از کوچه های خاکی شهر کرمان آسفالت می شوند