مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-19سياسي

هرمزگان 80 شناور صید دور دارد


با حضور مدیرکل شیلات هرمزگان و مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران، ظرفیت های صید و صیادی در آبهای دور از طریق صیادان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیر کل شیلات هرمزگان در نشستی که با حضور مدیرکل امور صید و صیادی سازمان شیلات ایران، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان، مشاور رییس سازمان شیلات ایران در امور بین الملل ، معاون امور بین الملل سازمان شیلات ایران، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادان استان و جمعی از مالکین شناورهای آب های دور استان برگزار شد بر ظرفیت مناسب شناور های آب های دور در تامین ماهی برای کارخانجات کنسرو سازی و نقش آن در تامین امنیت غذایی تاکید کرد.

 مسعود بارانی با اشاره به اینکه این نشست به منظور هماهنگی و برنامه ریزی اعزام شناورهای آبهای دور هرمزگان به آبهای بین المللی برگزار شده است گفت: خوشبختانه استان هرمزگان گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی برخورداری از بیش از 80 فروند شناور آبهای دور در استان هرمزگان را ظرفیتی مناسب برای بهره برداری از ذخایر بین المللی و آبهای دور آبزیان خواند و تصریح کرد: در سال 1401 حدود 11 هزار و 120 تن صید داشتیم و پیش بینی می شود در جمع بندی صید سال 1402 شاهد رشد افزون بر 20 تا 30 درصد در صید شناورهای آب های دور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان 80 شناور صید دور دارد

هرمزگان 80 شناور صید دور دارد