مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-29حوادث

کشف کلاهبرداری 150 میلیاردی در شیراز


فرمانده انتظامی استان فارس از کشف کلاهبرداری 150 میلیارد ریالی و دستگیری 4 متهم توسط مأموران پلیس آگاهی در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس از کشف کلاهبرداری 150 میلیارد ریالی و دستگیری 4 متهم توسط مأموران پلیس آگاهی در شیراز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی امروز، 7 آبان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و فروش یک ملک مسکونی در شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تکمیلی مشخص شد، افرادی با جعل سند ملک مسکونی شخصی به هویت معلوم که در خارج از کشور سکونت داشته و فوت کرده است، اقدام به جعل مدارک، درخواست صدور سند المثنی و سپس فروش ملک وی کرده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری روش های نوین و اقدامات شبانه روزی، در این خصوص 4 کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر کردند.

حبیبی با بیان اینکه متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس، به جرم خود اعتراف کردند، گفت: ارزش ملک مورد کلاهبرداری قرار گرفته، بنا به اعلام کارشناسان مربوطه، 150 میلیارد ریال برآورد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری 150 میلیاردی در شیراز

کشف کلاهبرداری 150 میلیاردی در شیراز