مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-11سياسي

جریان سازی اصل مهم در فعالیت های اجتماعی است


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: جریان سازی در فعالیت های فرهنگی مهم ترین اصل در اثرگذاری اجتماعی در برگزاری رویداد ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام ظهر شنبه در شورای سیاست گذاری، هماهنگی و پشتیبانی فعالیت های مهدوی در فارس بیان کرد: کسانی که با سو مدیریت چهره بشریت را بد منظر کرده اند امید است با ظهور امام زمان (عج) با آنان برخورد شده و تسلیم حضرت خواهند شد.

وی اضافه کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در منویات مختلفی که داشتند به این موضوع اشاره کرده اند که گفتمان آینده جامعه بشری عدالت است.

آیت الله دژکام متذکر شد: موضوع مهدویت مسئله ای است که همواره با جامعه بشری در ارتباط است و روزی فرامی رسد که تمام انسان های دنیا نیازمند ظهور امام زمان (عج) خواهند بود.

به گفته امام جمعه شیراز فعالیت های خوبی در بنیاد مهدویت در حال انجام است و سومین حرم اهل بیت (ع) میزبان رویدادهای مهمی در دهه مهدویت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: باتوجه به دایر بودن دبیرخانه بنیاد مهدویت در شهر شیراز باید فعالیت ها به صورت مستمر در شهر شیراز و استان فارس فعالیت داشته و بتواند در کشور هم نقش آفرین باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی اصل مهم در فعالیت های اجتماعی است

جریان سازی اصل مهم در فعالیت های اجتماعی است