مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-20حوادث

کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک انبار در مبارکه


رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف2 تانکر حاوی 35 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

-  کامران ریاحی، رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از فعالیت گسترده فردی در زمینه قاچاق سوخت مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی محل دپوی سوخت های قاچاق را در یکی از انبارهای شهرستان مبارکه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی به این شهرستان اعزام و با همکاری نیروهای کلانتری دهسرخ از انبار مذکور بازدید کردند که نهایتاً 2 تانکر حاوی 35 هزار و 850 لیتر گازوییل قاچاق کشف شد.

ریاحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله سوخت مکشوفه 8 میلیارد و 604 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه مالک اصلی سوخت مربوطه دستگیر و پس از اعتراف صریح به فعالیت در زمینه قاچاق سوخت با تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شد.

پایان پیام/63101/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک انبار در مبارکه

کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک انبار در مبارکه