مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-01ورزشي

ماجرای جوان کارآفرین؛ از جواد گارسون تا آقا جواد


جواد گرجی کارآفرین موفق مازنی می گوید: اوایل شروع کارم بود که آن روزها نگاه هایی مرا به سخره می گرفتند که فراموش نمی کنم؛ برخی مرا جواد گارسون صدا می کردند ولی الان برایشان آقا جواد شدم و بزرگ ترین شرکت ها با من قرارداد بستند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی رقابت در کار مهم ترین اصل موفقیت کارآفرینان است؛ به طوری که به هر کاری دست می زنند تا شغل شان علاوه بر خاص بودن مردم را به سمت خود جلب کنند اما در این گزارش به سراغ کارآفرینی رفتیم که روزهایش علاوه بر رسیدگی به امور کاری خود، به رستوران های سطح شهر فریدونکنار سر می زند و به آنان روش های درست پخت، انتخاب موادغذایی و سایر موارد را می آموزد تا آنها هم از دور رقابت ها کنار نروند.

مهربانی از همه نوعش شنیده بودیم به جز مهربانی کاری؛ به راستی کم پیش می آید در هیاهوی زندگی امروز فردی بیاید رازهای موفقیتش را با همکاران در میان بگذارد تا آنها هم روزی بخورند و در این بازار متضرر نشوند و اعتقادش هم بر این است آن بالایی باید روزی دهد ما چه کاره هستیم.

در کنارش از مستمندان و نیازمندان هم غافل نیست نه تنها خودش سرپرستی 35 یتیم را عهده دار است بلکه نیروهایش هم این مسیر را ادامه داده و هر کدام دست کم یک یتیم را تحت سرپرستی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جوان کارآفرین؛ از جواد گارسون تا آقا جواد

ماجرای جوان کارآفرین؛ از جواد گارسون تا آقا جواد