مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-21پزشكي

آمادگی فارس برای راه اندازی کلینیک روان شناسی بالینی اسلامی


رییس عالی ششمین همایش بین المللی «سیره نبوی(ص) در طب» با اشاره به نقش آموزه های اسلام در درمان و پیشگیری بیماری های روحی گفت: این آمادگی داریم تا زمینه های راه اندازی کلینیک روان شناسی بالینی اسلامی را به صورت پایلوت فراهم کنیم.

- ایسنا/فارس رییس عالی ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب با اشاره به نقش آموزه های اسلام در درمان و پیشگیری بیماری های روحی گفت: این آمادگی داریم تا زمینه های راه اندازی کلینیک روان شناسی بالینی اسلامی را به صورت پایلوت فراهم کنیم.

محمدهادی ایمانیه شامگاه 30 آبان ماه در آیین افتتاح ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب که به میزبانی حرم مطهر احمدبن موسی(ع) شیراز برگزار شد، گفت: امروزه پزشکی مدرن در برخی از بیماری ها با بن بست مواجه شده است و امیدواریم با کاوش در سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)، قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) بسیاری از بن بست های پزشکی را بشکنیم.

رییس عالی ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب افزود: شیوه پیشگیری از وقوع بسیاری از بیماری ها به خصوص روحی، روانی و حتی جسمی را می توانیم در اسلام و سیره اهل بیت(ع) جست وجو کنیم.

اکنون روش های پیشگیری که طب نوین ارائه می کند آمیخته با اعتقادات نیست از این رو راهکاری موثر برای رفع آلام بیماران نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فارس برای راه اندازی کلینیک روان شناسی بالینی اسلامی

آمادگی فارس برای راه اندازی کلینیک روان شناسی بالینی اسلامی