مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-03سياسي

روایت امام جمعه سی سخت از ساده لوحان بی بصیرت در هنگام تسخیر لانه جاسوسی


ساده لوحان بی بصیرت نتوانستند بفهمند سگ زرد برادر شغال است و برای ملت ما آمریکا و اسراییل ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر سی سخت به امامت حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه شهر سی سخت در محل مسجد جامع امام علی ع برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده در خطبه اول با بیان اینکه خود و شما را توصیه و سفارش به تقوای الهی می کنم گفت: دین اسلام آمد تا راه و روش  زندگی کردن را به بشر تعلیم دهد، یکی از تعلیمات دین اسلام رفتار از روی ادب، احسان، نرمی و خوش اخلاقی با والدین است، نگاه از روی محبت فرزند به پدر و مادر عبادت پروردگار متعال محسوب می شود.

امام جمعه سی سخت اظهار داشت: چنانچه فرزند نسبت به والدین خود بی احترامی کند و آنها را به خشم بیاورد در حقیقت خدا را به خشم آورده است و چنانچه رضایت آنها را به دست بیاورد خدا را از خودش راضی نموده است دستور دین اسلام به فرزندان این است که محبت و عاطفه نسبت به والدین را آشکار و علنی کنند.

حجت الاسلام واهبی زاده در خطبه دوم با دعوت مردم برای حضور پرشور در مراسم سیزده آبان گفت: قبل از انقلاب دانش آموزان را در جلوی دانشگاه تهران به خاک و خون کشیدند و خیلی از آنها را به اسارت گرفتند، در سال1343 حضرت امام خمینی در مقابل آمریکایی ها مقاومت کرد و باعث به هم خوردن معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امام جمعه سی سخت از ساده لوحان بی بصیرت در هنگام تسخیر لانه جاسوسی

روایت امام جمعه سی سخت از ساده لوحان بی بصیرت در هنگام تسخیر لانه جاسوسی