مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-08سياسي

اقتدار ارتش حاصل نبوغ جوان ایرانی است


جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اقتدار و قدرت روزافزون ارتش حاصل نبوغ و خلاقیت جوان ایرانی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اقتدار و قدرت روزافزون ارتش حاصل نبوغ و خلاقیت جوان ایرانی است.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی در حاشیه بازدید از گروه پدافندهوایی شهیدسیدنجیب ارومیه، اظهار کرد: اقتدار و قدرت روزافزون ارتش حاصل نبوغ و خلاقیت جوان ایرانی است که با تکیه بر دانش بومی، پیشرفت های چشمگیری را در عرصه های مختلف زمینی، هوایی و دریایی رقم زده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های نیروهای مسلح ، کشور را در مقابل هرگونه تهدید ایمن کرده است، افزود: بحمدالله با اقتدار نیروهای نظامی دشمنان جرات کوچک ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی را ندارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ایرانی از ارزش های دینی و انقلابی است، تاکید کرد: ایمان، ایثار، مجاهدت و وطن دوستی در جوان ایرانی به تنه قدرتمندی تبدیل شده است که هیچ سلاحی در دنیا قابلیت مقابله با آن را ندارد و این سرمایه بزرگ در قلب فرد فرد فرماندهان و کارکنان ارتش متجلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پدافندهوایی، جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: پدافندهوایی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ارتش حاصل نبوغ جوان ایرانی است

اقتدار ارتش حاصل نبوغ جوان ایرانی است