مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-08سياسي

همه را رد صلاحیت کنید تا فقط ما بمانیم!


جناب «قاسم روان بخش» در توییتر فیلتر شده اظهار امیدواری کرده اند «شورای نگهبان نامزدهایی را که در تراز انقلاب اسلامی نیستند تایید نکند».

- جناب قاسم روان بخش در توییتر فیلتر شده اظهار امیدواری کرده اند شورای نگهبان نامزدهایی را که در تراز انقلاب اسلامی نیستند تایید نکند .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- جناب قاسم روان بخش در توییتر فیلتر شده اظهار امیدواری کرده اند شورای نگهبان نامزدهایی را که در تراز انقلاب اسلامی نیستند تایید نکند .

 منظور ایشان از انقلاب اسلامی البته با آنچه ما می فهیم تفاوت دارد چون اگر منظور انقلابی باشد که سال 57 در کوتاه زمانی طومار رژیم سلطنتی را برچید مراد فقید ایشان - مرحوم مصباح یزدی- نه عضویتی در شورای انقلاب داشت و نه حتی یک حکم از رهبر فقید آن گرفت و نه به جز یک مناظره تلویزیونی -آن هم در کنار دکتر سروش- مطرح بود.

  مقصود ایشان از انقلاب اسلامی یک جریان و قرایت خاص خاص است که دنبال خالص سازی است.

 در ادامه هم آورده اند: برخی از نمایندگان فعلی نیز با مجلس انقلابی نسبتی ندارند و انتظار این است کسانی که با سوء استفاده از جایگاه خود مانع تصویب طرح های مهم شفافیت و صیانت از کاربران فضای مجازی و عفاف و حجاب شده اند هم رد صلاحیت شوند!   خدای ناکرده یک وقت فکر نکنید تفتیش عقاید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه را رد صلاحیت کنید تا فقط ما بمانیم!

همه را رد صلاحیت کنید تا فقط ما بمانیم!