مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-24اجتماعي

افتتاح 5 اتاق درس تربیت بدنی خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان کرمان


به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی، آیین افتتاح پنج اتاق درس تربیت بدنی و یک پایگاه تندرستی خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان کرمان و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

- ایسنا/کرمان به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی، آیین افتتاح پنج اتاق درس تربیت بدنی و یک پایگاه تندرستی خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان کرمان و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

این پنج اتاق درس تربیت بدنی و یک پایگاه تندرستی خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه در شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان و نرماشیر به بهره برداری رسید.

این مراسم در شهر کرمان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در مرکز آموزشی والعصر با بهره برداری از اتاق درس تربیت بدنی و پایگاه تندرستی به مساحت 100 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال با هدف فراگیر کردن فعالیت و افزایش تحرک بین دانش آموزان دارای نیاز ویژه و نیز ارتقاء نشاط و شادابی بین آنان برگزار شد.

بنابراین گزارش، همچنین طی مراسمی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان زمین چمن مصنوعی هنرستان فنی و حرفه ای و کار دانش شهید شیرودی آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان در پنجمین روز از هفته ورزش و ترب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 اتاق درس تربیت بدنی خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان کرمان

افتتاح 5 اتاق درس تربیت بدنی خاص دانش آموزان با نیازهای ویژه در استان کرمان