مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-21بين الملل

فایننشال تایمز: اروپا قصد دارد محدودیت مسافرتی بر دیپلمات های روسیه وضع کند


نشریه فایننشال تایمز انگلیس گزارش داد، کشورهای اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال محدودیت برای سفر دیپلمات های روسی در محدوده منطقه شینگن هستند.

- نشریه فایننشال تایمز انگلیس گزارش داد، کشورهای اتحادیه اروپا در حال بررسی اعمال محدودیت برای سفر دیپلمات های روسی در محدوده منطقه شینگن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه فایننشال تایمز انگلیس نوشت، کشورهای اتحادیه اروپا مشغول بررسی ابتکار عمل مطرح شده از سوی جمهوری چک در راستای وضع محدودیت های مسافرتی علیه دیپلمات های روسیه در حوزه منطقه شینگن هستند.

در گزارش این نشریه آمده است، در این ابتکار عمل درخواست شده دیپلمات های روسیه روادید و مجوزهای اقامتی که تنها به آنها اجازه سفر در داخل کشور میزبان و نه مابقی کشورهای منطقه شینگن را بدهد دریافت کنند.

فایننشال تایمز تصریح کرد: در این ابتکار عمل از اتحادیه اروپا درخواست می شود تنها پذیرای گذرنامه های بیومتریک که جعل کردن آنها یا درج هویت جعلی در آنها سخت تر است را بپذیرند.

مقام های جمهوری چک مدعی شدند هدف از این محدودیت ها مقابله با جاسوسی است.

فایننشال تایمز خاطرنشان کرد: بحث درباره این ابتکار عمل هنوز در مراحل اولیه بوده و مسائل قانونی پیچیده موجود در آن به این معنی است که تغییرات بیشتر در بسته مربوط به آن که هم اکنون در دست بحث و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فایننشال تایمز: اروپا قصد دارد محدودیت مسافرتی بر دیپلمات های روسیه وضع کند

فایننشال تایمز: اروپا قصد دارد محدودیت مسافرتی بر دیپلمات های روسیه وضع کند