مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-24فرهنگي

تصویری از شهدای هواپیمای ایرانی که از ذهن روزنامه نگار قدیمی پاک نمی شود


گزارش نویسانی ماهر در ایران فعالیت می کنند اما گمان بر این است که تعدادشان به انگشتان دست می رسد؛ این عقیده اساتید پیشکسوتان روزنامه نگاری است که مرز خیال را از آنچه قلم عینیت در نوشتن یک گزارش است می زدایند و در کنار آن استفاده از مهارت داستان نویسی .

- گزارش نویسانی ماهر در ایران فعالیت می کنند اما گمان بر این است که تعدادشان به انگشتان دست می رسد؛ این عقیده اساتید پیشکسوتان روزنامه نگاری است که مرز خیال را از آنچه قلم عینیت در نوشتن یک گزارش است می زدایند و در کنار آن استفاده از مهارت داستان نویسی و ورود مناسب را از جمله نکات کلیدی برای نوشتن یک گزارش می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، صبح سه شنبه (دوم مهرماه) نشستی خبری به بهانه چاپ چهارم کتاب گزارش نگاری در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

این کتاب که در پانزدهمین سال چاپش به چاپ چهارم رسیده را علی اکبر قاضی زاده ـ روزنامه نگار، از پیشکسوتان عرصه روزنامه نگاری و پژوهشگر حوزه رسانه و ارتباطات ـ به تالیف رسانده است.

در این نشست فریدون صدیقی ـ استاد روزنامه نگاری و از پیشکسوتان عرصه روزنامه نگاری ـ نیز در کنار قاضی زاده حضور داشت.

در ابتدای نشست قاضی زاده به صورت خلاصه به دغدغه اش درباره راهنمایی دانشجویان و علاقه مندان به روزنامه نگاری پرداخت و اشاره کرد که یکی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویری از شهدای هواپیمای ایرانی که از ذهن روزنامه نگار قدیمی پاک نمی شود

تصویری از شهدای هواپیمای ایرانی که از ذهن روزنامه نگار قدیمی پاک نمی شود