مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-12پزشكي

آنفلوآنزا از کرونا در همدان پیشی گرفت


مدیر گروه بیماری های واگیر معاونت بهداشتی همدان از افزایش مبتلایان به بیماری ویروسی آنفلوآنزا در همدان خبر داد و گفت: افراد می توانند تا فصل بهار از واکسن آنفلوآنزا استفاده کنند.

- یعقوب اندامی در گفت وگو با خبرنگار فارس درهمدان با اشاره به وضعیت بیماری های ویروسی به خصوص آنفلوآنزا در همدان اظهار کرد: فرق ویروس آنفلوآنزای امسال با بقیه سال ها این است که پیک آن تقریبا سه هفته زودتر آغاز شد.

وی با بیان اینکه پاییز هر سال بیماری های تنفسی نظیر کووید و آنفلوآنزا و سرماخوردگی افزایش می یابد اما امسال زودتر از مهرماه یعنی اواسط شهریور بیماری های ویروسی خود را نشان داده است گفت: امسال تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا کمی نسبت به سال های گذشته بیشتر است.

مدیر گروه بیماری های واگیرمعاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید کرد: این روزها از لحاظ فرآوانی آنفلوآنزا در رتبه اول بیماری های تنفسی استان به شمار می آید و رتبه دوم را کووید داشته و سرماخوردگی های معمولی و سایر بیماری های تنفسی و ویروسی نیز در رده بعدی هستند.

آنفلوآنزا جای کووید را گرفت وی با بیان اینکه در حال حاضر موارد بستری و سرپایی بیماری آنفلوآنزا در استان دو یا سه برابر میزان کووید است و این بیماری نسبت به سایر بیماری ها در اوج قرار گرفته افزود: در چند سال گذشته کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزا از کرونا در همدان پیشی گرفت

آنفلوآنزا از کرونا در همدان پیشی گرفت