مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-21فرهنگي

از اظهارات فهیم تا آب پرور در یک جشنواره سینمایی


محمد تقی فهیم و مسعود آب پرور از جمله صاحب نظرانی بودند که در اولین روز دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی حاضر شدند.

- محمدتقی فهیم منتقد سینما در نشست تخصصی اخلاق در سینما دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی گفت: اخلاق، ایثار و سرگرمی سه مولفه جدی آثار هنری سینما هستند و مساله اصلی فیلمساز باید اخلاق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره آموزشگاه های آزاد سینمایی؛ نخستین نشست تخصصی و آموزشی دومین جشنواره سراسری آموزشگاه های آزاد سینمایی با حضور محمدتقی فهیم منتقد سینما و با موضوع اخلاق در سینما در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

در ابتدای این نشست تخصصی و آموزشی محمدتقی فهیم منتقد سینما گفت: این جشنواره باید مستمر باشد و هنرجویان باید بدانند جشنواره سال دیگر برگزار می شود و انگیزه داشته باشند و با توجه به رویکردهای جشنواره خود و آثارشان را آماده کنند.

محمدتقی فهیم درباره ضرورت توجه اخلاق در هنر و سینما گفت: بحث اخلاق و دسته بندی ها و تعاریفش در فلسفه و علوم انسانی خیلی گسترده است و در کشور ما مخصوصا در سال های اخیر خیلی مطرح شده است.

به نظرم اخلاق، ایثار و سرگرمی سه مولفه جدی و بسیار مهم برای هر اثر هنری و سینمایی است و سرگرمی در گرایش ساخت و فرم اثر قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اظهارات فهیم تا آب پرور در یک جشنواره سینمایی

از اظهارات فهیم تا آب پرور در یک جشنواره سینمایی