مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 21:302023-11-20اقتصادي

خسارت تندباد به منازل و خودروها در گیلان/ سقوط 43 اصله درخت


سرپرست مدیریت بحران گیلان، از آسیب دیدن دو دستگاه خودرو در اثر تندباد عصر امروز، 29 آبان در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد خسارت دیدن سقف دو منزل مسکونی به دلیل تندباد بودیم.

- ایسنا/گیلان سرپرست مدیریت بحران گیلان، از آسیب دیدن دو دستگاه خودرو در اثر تندباد عصر امروز، 29 آبان در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد خسارت دیدن سقف دو منزل مسکونی به دلیل تندباد بودیم.

محمدرضا حق بین در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به پیش بینی های انجام شده در راستای هشدارهای سطح زرد و نارنجی هواشناسی طی امروز و فردا، اظهار کرد: حسب دستور استاندار گیلان، همه دستگاه های اجرایی و امدادی به حالت آماده باش درآمدند.

وی با بیان اینکه شاهد وزش تندباد از صبح امروز در اکثر شهرستان ها بودیم، افزود: در رشت 17 اصله درخت سقوط کرد که سقوط یک اصله درخت در بلوار امام رضا(ع) بر روی منازل مسکونی خسارت هایی را ایجاد کرده است.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران گیلان از آسیب دیدن دو دستگاه خودرو در اثر سقوط این درخت ها در رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین شاهد خسارت دیدن سقف دو منزل مسکونی به دلیل تندباد عصر امروز بودیم.

حق بین با بیان اینکه در شهرستان فومن 22 اصله درخت سقوط کرد و موجب خسارت دیدن سیم های برق معابر و گاردریل ها شد، عنوان کرد: شاهد سقوط یک تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت تندباد به منازل و خودروها در گیلان/ سقوط 43 اصله درخت

خسارت تندباد به منازل و خودروها در گیلان/ سقوط 43 اصله درخت