مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-13اقتصادي

بازنشر محتوای مجرمانه در فضای مجازی جرم است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: محتوای مجرمانه حتی انتشار و کپی کردن در صفحات شخصی، مسؤولیت کیفری فرد را سلب نمی کند و فراخور موضوع، - عماد بنی اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسیر، اظهار داشت:  در بحث مطالبات مردمی درخصوص افزایش نرخ اجاره بها در بردسیر، گشت صیانت از حقوق عامه برای جلوگیری و برخورد با گران فروشی راه اندازی شده است و تعدادی بنگاه معاملاتی هم پلمپ شده اند.

عبور بنگاه های املاک از نرخ نامه تخلف است دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر عنوان کرد: نرخ نامه ای براساس مناطق بردسیر توسط کارشناسان تنظیم شده که در آن نرخ حداکثری اجاره بها و فروش در آن آمده که در اختیار بنگاه های املاک قرار می گیرد تا اگر قصد اجاره یا فروش ملکی را داشتند سقف قیمت را رعایت کنند، در غیر این صورت تخلف محسوب می ‎شود.

وی ابراز کرد: گشت صیانت از حقوق عامه نیز به صورت محسوس و نامحسوس فعال است، در خصوص سایر اصناف نیز گزارشاتی داشتیم که در حال پیگیری است.

بنی اسدی اضافه کرد: مثلا قیمت میوه در میوه فروشی ها مختلف است و هرکدام برای یک نوع محصول قیمت متفاوتی ارائه می دهند، حتی میوه های سالم و فاسد را مخلوط و بهداشت را رعایت نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشر محتوای مجرمانه در فضای مجازی جرم است

بازنشر محتوای مجرمانه در فضای مجازی جرم است