مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:202023-10-23سياسي

اعلام آمادگی بهزیستی برای ارائه خدمات حمایتی و نگهداری از کودکان غزه


در فضای فعلی و در آینده، آماده ارائه خدمات حمایتی و مشاوره ای و نگهداری از کودکان غزه هستیم و وظیفه خود را در قبال این کودکان انجام می دهیم.

- رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در فضای فعلی و در آینده، آماده ارائه خدمات حمایتی و مشاوره ای و نگهداری از کودکان غزه هستیم و وظیفه خود را در قبال این کودکان انجام می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزگرد تخصصی ارزیابی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی سرپرست و بدسرپرست با عنوان فرزند خواندگی از دیروز تا فردا (30 مهر تا 2 آبان) با حضور سید علی کاظمی - معاون حقوق مالکیت فکری وزیر دادگستری، محمد حسین صادقی - دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، علی محمد قادری - معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، مهری سادات موسوی - معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی، سعید بابایی - مدیرکل امور کودکان و نوجوانان- در ساختمان ستاد بهزیستی کشور برگزار می شود.

قادری امروز در این میزگرد با اشاره به تشریک مساعی حرفه ای و همسویی استراتژیک میان نهادها و دستگاه ها که موجب روان سازی خدمات را برای آحاد جامعه فراهم می کنند،گفت: بهزیستی، قوه قضاییه و دادگستری در یک همدلی و اتفاق بزرگ، سکوی حرفه ای شوق زندگی را در جهت خدمات روان تر و بهینه تر با بهره وری کامل افتتاح کردند و امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی بهزیستی برای ارائه خدمات حمایتی و نگهداری از کودکان غزه

اعلام آمادگی بهزیستی برای ارائه خدمات حمایتی و نگهداری از کودکان غزه