مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-20سياسي

ارزش های والای انسانی با الگوبرداری از حضرت زینب حفظ می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: حضرت زینب (س) نمونه بارز ولایتمداری و عابده آل علی (ع) بود و با الگوبرداری از او، ارزش های والای انسانی حفظ و احیا خواهد شد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: حضرت زینب (س) نمونه بارز ولایتمداری و عابده آل علی (ع) بود و با الگوبرداری از او، ارزش های والای انسانی حفظ و احیا خواهد شد.

  حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده (دوشنبه، 29 آبان ماه) اظهار کرد: یکی از شخصیت های بسیار اثرگذار در جاودانگی حادثه عاشورا حضرت زینب (س) است.

وی با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) شخصیت منحصربه فردی دارد و نقش و جایگاه این شخصیت در حادثه کربلا و تبیین زوایای آن غیرقابل انکار است.

وی افزود: یکی از مهم ترین شاخصه های حضرت زینب (س) ولایتمداری آن بزرگوار است.

با بررسی و مطالعه اتفاق های حادثه کربلا، اتفاق های پیش از آن و رویدادهای پس از آن، این ولایتمداری را به صورت عملی در رفتار و کردار ایشان به خوبی می بینیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ادامه داد: انقلابی بودن و تعظیم و تسلیم در مقابل اراده و خواست خدا و مقاومت در مقابل دشمنان خدا از مهمترین شاخصه هایی است که در سبک زندگی آن حضرت کاملاً جاری و ساری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش های والای انسانی با الگوبرداری از حضرت زینب حفظ می شود

ارزش های والای انسانی با الگوبرداری از حضرت زینب حفظ می شود