مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-26سياسي

358 داوطلب برای انتخابات مجلس در کردستان ثبت نام نهایی کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی رمضانی ظهر امروز در نشست با اصحای رسانه که در استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تا پایان روز گذشته 358 داوطلب انتخابات مجلس در استان فرایند ثبت نام خود را نهایی کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهدی رمضانی ظهر امروز در نشست با اصحای رسانه که در استانداری کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به تشریح آخرین وضعیت انتخابات پرداخت و اظهار داشت: تا پایان روز گذشته؛ مهلت مقرر ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 358 داوطلب انتخابات مجلس در استان، ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی گفت: در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران 116 نفر، مریوان و سروآباد 70 نفر، قروه و دهگلان 67 نفر، بیجار و حسن آباد یاسوکند 65 نفر و سقز و بانه 40 نفر فرایند ثبت نام نهایی را انجام داده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان درباره ترکیب جنسیتی داوطلبان عنوان کرد: از 358 داوطلب، 327 نفر مرد و 31 نفر زن هستند که در 5 حوزه انتخابیه با یکدیگر به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

358 داوطلب برای انتخابات مجلس در کردستان ثبت نام نهایی کردند

358 داوطلب برای انتخابات مجلس در کردستان ثبت نام نهایی کردند