مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-07پزشكي

امید به زندگی در بیماران سرطانی 50 درصد بیشتر شده است


معاون درمان انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد با اعلام اینکه در زمینه درمان سرطان پیشرفت های خوبی حاصل شده است، گفت: همین موضوع باعث شده  که امید به زندگی برای افراد بالغ بیش از 50 درصد و برای کودکان بیش از 60 الی 65 درصد بیشتر شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون درمان انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی مشهد با اعلام اینکه در زمینه درمان سرطان پیشرفت های خوبی حاصل شده است، گفت: همین موضوع باعث شده  که امید به زندگی برای افراد بالغ بیش از 50 درصد و برای کودکان بیش از 60 الی 65 درصد بیشتر شود.

غلامحسین نوفرستی در نشست خبری که امروز 16 آبان، در بیمارستان ناظران مشهد برگزار شد، عنوان کرد: سرطان دومین عامل مرگ ومیر در دنیا است و در ایران بعد از بیماری های قلبی عروقی و حوادث و سوانح در جایگاه سوم علت مرگ ومیر قرار دارد.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه سرطان پیشرفت های خوبی انجام و همین باعث شده که امید به زندگی برای افراد بالغ بیش از 50 درصد و برای کودکان بیش از 60 الی 65 درصد بیشتر شود.

نوفرستی خاطرنشان کرد: وجود سرطان باعث ایجاد یک کانون بحران در خانواده و در جامعه می شود، از جمله بحران اقتصادی، بحران خانوادگی و بنیاد خانواده ممکن است از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به زندگی در بیماران سرطانی 50 درصد بیشتر شده است

امید به زندگی در بیماران سرطانی 50 درصد بیشتر شده است