مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-16اجتماعي

معاون وزیر: سالن چند منظوره ورزشی در سی سخت احداث می شود


معاون عمرانی وزیر آموزش وپرورش و رییس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: خیرین تبلور امید آفرینی در جامعه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، حمیدرضا خانمحمدی در آیین افتتاح دبیرستان شهید مطهری و خوابگاه شبانه روزی خیرساز سی سخت گفت: هر جا خیرین ورود کردند مسائل و مشکلات به سرعت حل شد که خوشبختانه در زلزله سی سخت با مشارکت خیرین همه مدارس شهرستان دنا آباد شد و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در زلزله سی سخت 45 مدرسه آسیب دیدند گفت: 33 مدرسه به سرعت تعمیر و بازسازی ،4 مدرسه مقاوم سازی و 8 مدرسه تخریب و بازسازی شدند .

رییس سازمان نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس کشور از همت خیرین در امر مدرسه سازی تقدیر کرد وگفت: سالن چند منظوره ورزشی و استخر نیمه تمام سی سخت نیز احداث و تکمیل می شود.

سید جواد هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز از تلاشهای خیرین در اقصی نقاط استان تقدیر کرد وگفت: با مشارکت خیرین بیش از 1000 کلاس درس در استان تاکنون ساخته شده است.

امام جمعه شهرستان دنا نیز در این آیین با تقدیر از مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی گفت: 21 مدرسه سنگی در شهرستان دنا وجود دارد که نیازمند بازسازی هستند  وی تکمیل دارالقرآن و احداث خوابگاه شبانه روزی جهت مدرسه معارف و سالن چند منظوره ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر: سالن چند منظوره ورزشی در سی سخت احداث می شود

معاون وزیر: سالن چند منظوره ورزشی در سی سخت احداث می شود