مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-01سياسي

گازرسانی به شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد پایدار شد


مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به تقویت زیرساخت های گازرسانی به شهرک های صنعتی قم، گفت: با اجرای این طرح ها پس از سال ها وقفه، گازرسانی در استان به ویژه شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد پایدار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، همایش پدافند غیرعامل شرکت گاز استان قم، پیش از ظهر روز چهارشنبه نهم آبان با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان در سالن جلسات شهید سلیمانی شرکت گاز استان قم برگزار شد.

در این جلسه مرتضی خوش لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره اهمیت اجرای دستورالعمل های پدافند غیرعامل در پیشگیری و مواجهه با خطرات احتمالی، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مخاطراتی شرکت گاز با آن مواجه هست، بحث ناترازی جریان گاز طبیعی است که در زمستان سال 1401  کشور با آن مواجه شد.

وی عدم توسعه میادین گازی متناسب با افزایش مصرف کشور در سال های پیشین را یکی از علت های این بحران دانست و در این باره تصریح کرد: ذخیره سازی گاز طبیعی از جمله راهکارهایی است که با آن می شود تبعات ناترازی جریان گاز در فصل زمستان را کاهش داد.

خوش لهجه با بیان اینکه ذخیره سازی گاز در سال های پیشین مغفول مانده بود، خاطرنشان کرد: این اتفاق خسارات جبران ناپذیری را متحمل کشور کرد؛ با این حال هم اکنون در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد پایدار شد

گازرسانی به شهرک های صنعتی شکوهیه و محمودآباد پایدار شد