مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 23:152023-10-26سياسي

سلامت دستگاه قضا سبب امیدآفرینی در جامعه است


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سلامت دستگاه قضا سبب امید آفرینی در جامعه است، گفت: قوه قضاییه تنها ملجأ مردم در برابر ظلم ها و بی عدالتی هایی است که در حق آنان انجام شده است.

- ایسنا/قم رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سلامت دستگاه قضا سبب امید آفرینی در جامعه است، گفت: قوه قضاییه تنها ملجأ مردم در برابر ظلم ها و بی عدالتی هایی است که در حق آنان انجام شده است.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت: حوزه علمیه قم به برکت وجود ایشان قوام پیدا کرده است و اهل بیت (ع) نیز نسبت به جایگاه ایشان تعابیر ویژه ای دارند تا جایی که ایشان در میان تنها سه امامزاده ای هستند که زیارت نامه آن از امام معصوم به ما رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حسینی بوشهری همچنین با اشاره به تحولات فلسطین اظهار کرد: امیدواریم نصرت الهی شامل حال جریان مقاومت گردد و این حرکت ستودنی که بعد از مدت ها رخ داده است، بیداری جهانی را در پی داشته باشد؛ چرا که این بیداری نقطه قوت است.

قوه قضاییه اراده محکمی در رسیدگی به مشکلات مردم دارد امام جمعه قم در ادامه با اشاره به اقدامات مثبت قوه قضاییه در دوره اخیر، خطاب به رییس مرکز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت دستگاه قضا سبب امیدآفرینی در جامعه است

سلامت دستگاه قضا سبب امیدآفرینی در جامعه است