مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 22:552023-11-15ورزشي

پیام تبریک رییسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در جهان


رییس جمهور قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در رقابت های جام جهانی در کره جنوبی را به ورزشکاران و دست اندرکاران این تیم و مردم تبریک گفت.

- رییس جمهور قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در رقابت های جام جهانی در کره جنوبی را به ورزشکاران و دست اندرکاران این تیم و مردم تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در پیامی کسب عنوان قهرمانی و ایستادن ورزشکاران توانمند تیم ملی تکواندوی کشورمان بر سکوی اول جهان در رقابت های جام جهانی در کره جنوبی را نشانه شایستگی و جایگاه واقعی این تیم و افتخاری بزرگ برای آحاد ملت قهرمان پرور ایران دانست.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم کسب عنوان قهرمانی و ایستادن ورزشکاران توانمند تیم ملی تکواندوی کشورمان بر سکوی اول جهان در رقابت های جام جهانی در کره جنوبی، ضمن نشان دادن شایستگی و جایگاه واقعی این تیم، افتخاری بزرگ برای آحاد ملت قهرمان پرور ایران است.

اینجانب با سپاس صمیمانه از ورزشکاران لایق و تلاش های مربیان و دست اندرکاران این رشته ورزشی، این درخشش ارزنده را به مردم عزیز کشورمان تبریک می گویم و از درگاه خداوند منان، تداوم موفقیت و افتخارآفرینی تیم ملی تکواندو را مسئلت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در جهان

پیام تبریک رییسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشورمان در جهان