مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:002023-10-31سياسي

واقعیت استکبار جهانی امروز در غزه دیده می شود


معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نباید اجازه دهیم جنایات رژیم صهیونیستی در سکوت خبری مغفول بماند چرا که عینیت استکبار جهانی امروز در غزه دیده می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نباید اجازه دهیم جنایات رژیم صهیونیستی در سکوت خبری مغفول بماند چرا که عینیت استکبار جهانی امروز در غزه دیده می شود.

تراب محمدی، در جلسه هماهنگی روز استکبار ستیزی اظهار کرد: با توجه به شرایط منطقه و جنایاتی که رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه انجام می دهد، راهپیمایی 13 آبان امسال حائز اهمیت ویژه ای خواهد بود، بطوری که استکبار جهانی با تمام توان این رژیم را پشتیبانی می کند.

وی ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان مهمترین تشکل و گردهمایی به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی است؛ همانطور که در هشت سال دفاع مقدس دنیا در مقابل جمهوری ایران ایستاده و تمام امکانات آنها در اختیار رژیم بعثی قرار گرفته بود، امروز نیز مشابه آن اتفاقات در موضوع غزه قابل مشاهده است.

محمدی به سیاست های دوگانه برخی سران کشورهای غربی اشاره کرد و اظهار کرد: برخی سران کشورهای اروپایی در ظاهر ژست انسان دوستانه به خود می گیرند و از ارائه کمک های بشر دوستانه به مردم غزه سخن می گویند، اما منافقانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت استکبار جهانی امروز در غزه دیده می شود

واقعیت استکبار جهانی امروز در غزه دیده می شود